Zwrot z inwestycji w lampy solarne

Zwrot z inwestycji w lampy solarne

Postautor: CzesławZagoński » 16 cze 2016, o 06:23

cześć, czy ktoś z was może przeliczał jak szybko zwraca się koszt inwestycji w lampy solarne do ogrodu? Znalazłem bardzo fajny i niedrogi sklep z oświetleniem do ogrodu i zastanawiam się ile tych lamp sobie kupić. Będę wdzięczny jeśli ktoś doradzi i podpowie ze swojego doświadczenia.
Awatar użytkownika
CzesławZagoński
 
Posty: 153
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 11:05

Zwrot z inwestycji w lampy solarne

Postautor: kromka20 » 16 cze 2016, o 09:10

Wiesz co to bywa różnie. Ja miałam oswietlenie tradycyjne ale lampy były źle rozmieszczone, czestosie dublowały albo świeciły dla nikogo i nieczego. Naniosłam pare poprawek i wymieniłam na solarne, dzieki czemu tak mniej wiecej po roku juz mi sie zwróciły wszystkie koszta. Mógłbyś powiedzieć gdzie podpatrzyłeś te lampy bo z chęcią dokupiłabym dwie sztuki.
kromka20
 
Posty: 86
Rejestracja: 25 lut 2016, o 08:22

Zwrot z inwestycji w lampy solarne

Postautor: CzesławZagoński » 16 cze 2016, o 09:28

tutaj: elektrocity.eu/96-lampy-solarne-do-ogrodu, kolega polecił mi ten sklep ze wzgledu na niskie ceny i dobrą jakość. Widziałem u niego oświetlenie złożone z tych lamp i wrażenie robią bardzo fajne, na pewno świeca lepiej niż ich odpowiedniki z sieciówek i marketów.
Awatar użytkownika
CzesławZagoński
 
Posty: 153
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 11:05

Zwrot z inwestycji w lampy solarne

Postautor: kromka20 » 16 cze 2016, o 11:01

Dziękuję za link, ceny rzeczywiście fajne :). Pozdrawiam.
kromka20
 
Posty: 86
Rejestracja: 25 lut 2016, o 08:22


Wróć do Kto zapyta, kto odpowie?

cron