Potrzebna pilna pomoc w wyborze konta!

Postautor: kromka20 » 18 kwie 2016, o 19:45

Czy znajdzie się tuaj jakiś dobry człowiek, który powie mi czym się kierować wybierając dla siebie konto osobiste? Jestem młodym człowiekiem i będzie to moje pierwsze konto w życiu, nie znam się za bardzo, nie będę dużo zarabiała i nie chce kroci płacić z swoje konto. Chce mieć konto po prostu do trzymania pieniędzy, do przelewów za zakupy i żeby mieć kartę do płacenia, tyle :D
kromka20

Postautor: CzesławZagoński » 18 kwie 2016, o 22:00

pierwsza praca? :D pamiętam swoje pierwsze zarobione pieniądze, jakie to było przyjemne ;) Generalnie dzisiaj jest tyle ofert że ciężko stwierdzić, ale zobacz sobie tę stronę darmowekontabankowe24.pl/blog/jakie-konto-bankowe-wybrac.html może te informacje ci pomogą.
Awatar użytkownika
CzesławZagoński

Postautor: kromka20 » 19 kwie 2016, o 00:15

właśnie wiem, jak zobaczyłam to wszystko to zługpiałam, a jak otworzyła regulamin do konta w jednymz banków to już w ogóle, tyle stron, maczkiem i do tego nic nie zrozumiałam :P To może inaczej, najlepiej by mi chyba pomógł ranking rachunków bankowych, tak żebym w jednym miejscu mogła sobie porównać oferty tych największych i najbardziej popularnych banków, to byłoby super :D
kromka20

Postautor: rzychoniowa » 19 kwie 2016, o 02:22

No to poszukaj sobie w necie kochana, mało tego masza? Wpisze hasło ranking kont to wyleci ci tyle stron ze pewnie znów zgłupiejesz, ale znajdziesz na pewno coś ciekawego :D Ja od lat korzystam z jednego kontai wiem ze to złe, ale nie zamierzam zmieniać, mam tam historię przelewów i nie chcę tego stracić.
rzychoniowa

Postautor: ScubieSnack06 » 19 kwie 2016, o 03:08

pewnie o coś takiego ci chodzi darmowekontabankowe24.pl/porownywarka-kont-bankowych/konta-osobiste.html, jak coś to nie ma za co, heh :P
Awatar użytkownika
ScubieSnack06

Postautor: dariakepa » 19 kwie 2016, o 03:25