Strona 1 z 1

Czystość w miejscu pracy

Post: 26 lip 2016, o 21:44
autor: MarlenaSałacińska
Chcialabym zapytać, jak ważne jest dla Was utrzymanie porządku w miejscu pracy? Czy zwracacie uwage na to, czy jest czysto, czy jest to Wam raczej obojętne?

Czystość w miejscu pracy

Post: 27 lip 2016, o 00:21
autor: AlexanderNie-wielki
Ja nie lubię przesadnego porzadku, tzn. u mnie nie musi wszystko zawsze lśnic i być ciągle na swoim miejscu, bo wtedy można wpaść w paranoję. Zamiast na wykonywaniu swojej pracy, skupiałbym się na tym, czy wszystko odłożyłem na miejsce i czy czasem nie trzeba przetrzec laptopa albo biurka. Sprzątaczka zajmuje się wycieraniem tego rodzaju przedmiotów, a także myciem podłóg i okien, ale nie przychodzi do naszego biura codziennie.

Czystość w miejscu pracy

Post: 27 lip 2016, o 03:12
autor: zagadkowaUlka
Też uważam, ze przesadny pedantyzm nie jest dobry. Kiedyś pracowałam w jednym miejscu, gdzie wydawało się, ze wszystko jest sterylne, gdzie po każdym niemal wejściu i wyjściu klienta przecierano podłoge mopem. Szefowa tam miała ogólnie duze wymagania nie tylko w kwestii utrzymania czystości, ale również w kwestii wykonywania obowiązków przez pracowników. W końcu uznałam, ze zakres obowiązków jest dla mnie za duzy i odeszłam stamtąd.

Czystość w miejscu pracy

Post: 27 lip 2016, o 05:53
autor: simbatyczna31
Myślę, że najlepiej jest, gdy pracodawca ma do kwestii utrzymania czystości zdroworozsądkowe podejście. Mam na myśli to, ze ani nie zaniedbuje kwestii sprzątania ani tez nie przywiązuje do tego zbyt dużej wagi (jak w Twojej byłej pracy). Dobrym rozwiązaniem jest według mnie wynajęcie firmy sprzątającej, która zajmuje się sprzątaniem biur raz, dwa czy kilka razy w tygodniu – w zalezności od potrzeb. Na przykład jedna firma sprzątająca w Zielonej Górze świadczy usługi porządkowe w różnych biurach i z tego co wiem, pracujace w nich osoby nie mogą narzekac.

Czystość w miejscu pracy

Post: 27 lip 2016, o 08:50
autor: MarlenaSałacińska
takie rozwiązanie przydałoby się również w moim miejscu pracy, gdzie niestety nikt nie sprząta i jest ogólnie mówiąc syf. Podłoga jest brudna, okna tez nieumyte, wycieraniem kurzu tez nikt nie zajmuje się zawodowo. Zdarza się, ze pracownicy, w tym ja, czasem posprzątają, ale przecież tym powinien profesjonalnie zajmowac się ktoś inny. Dobrze by było, gdyby szef najął taką firmę sprzątającą ze Śląska, bo nasza firma znajduje się właśnie w województwie śląskim.

Czystość w miejscu pracy

Post: 27 lip 2016, o 10:03
autor: simbatyczna31
Pewnie, ze powinien wynając taką firme. Wy jako pracownicy nie powinniście dopuścić do tego, żeby non stop pracowac w brudzie, jak również sami nie powinniście sprzątać, jeśli nie należy to do Waszych obowiązków.